Taman Botani, Putrajaya

Jan 12th, 2011 by admin in Dunia Kami, Hot Topic

Pada sabtu yang lepas, kami berdua melancong dalam Malaysia. Cari punya cari, akhirnya kami berdua mengambil keputusan ke Putrajaya. Sampai di Putrajaya, tanpa sebarang rancangan, kami terus ke Taman Botani Putrajaya.

Perjalanan sangat lancar dan cuaca alhamdulillah sangat baik. Sampai disana, kami ingatkan takda orang, rupanya ramai juga yang makan angin dekat Taman Botani ni.

my wife berposing dekat tangga. Model tangga Taman Botani.. 😛

Cantik woo damai jer rasanya.. hehehe

Ada ramai juga warga Arab datang sini.

Ada kaki photographer pun jadikan tempat ni port diorang..

sempat juga main air..

tasik dia tenang jer..

jam matahari pun ada.. compare dengan jam tangan memang tepat..

sempat jugak berposing ala-ala cerita hindustan..

murid-murid, ni periuk beruk kera yer..

ni restoran seafood.. tapi waktu ni tak buka lagi..

rumput philippines kalau tak silap… hehehe

jadi kalu nak pergi kat Taman Botani Putrajaya ni, boleh lah tengok map dan alamat dia kat bawah ni yer..


View Larger Map

Taman Botani Putrajaya
Presint 1, 62000 Putrajaya
Laman Web : http://www.ppj.gov.my
Emel : botani@ppj.gov.my
Telefon : 03-8887 7770
Faks : 03-8887 5037

# ada sewa basikal satu tempat duduk dan dua tempat duduk untuk pusing satu taman serta Trem.. bolehlah tengok website tu yer.. best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Comments

 

CommentLuv badge

%d bloggers like this: