Posts Tagged ‘johor bahru’

26
Aug

Gambar-gambar di sekitar pra-pembukaan Legoland Malaysia

by Man in Dunia Kami

Photobucket

 

Assalamualaikum semua..

Semalam saya dan isteri berkesempatan berkunjung ke Legoland Malaysia di Nusajaya, Johor Bahru. Legoland Malaysia adalah Legoland pertama di Asia dan berkeluasan 76 ekar dan mempunyai 40 persembahan, daya tarikan serta permainan gelungsur. Untuk dua hari dari 25 Ogos 2012 sehingga 26 Ogos 2012, Legoland Malaysia telah memberi peluang untuk semua pelawat untuk masuk ke Legoland Malaysia serta membeli tiket tahunan dengan harga diskaun.

Pra-pembukaan hari ni pun kalau dilihatkan pada kereta, memang ramai. Itupun sampai dalam pukul 5.00 petang macam tu. Jadi sempatlah ambil gambar dan berposing sakan sebelum tutup pukul 6.00 petang.

Read the rest of this entry »

3
Oct

Esok nak ke Johor Bahru

by Man in Cik Abang

Assalamualaikum semua..

Esok nak ke Johor Bahru pulak.. bukan nak bercuti, tapi nak hantar tender.. Kena sampai sana sebelum pukul 4.00 petang, hantar dekat MMHE Pasir Gudang.. Balik hari pulak tu.. nasib baik naik kereta bos.. heheehe.. Alamatnya, sampai dekat Ampang pukul 7.00 petang macam tu lah gamaknya yer..

29
Sep

Aidilfitri di Penghujung Syawal 1432 Hijrah

by Yanna in Cik Akak, Dunia Kami

Bertemu kita lagi. 😉 Hujung minggu yang baru lepas nie kami sempat pulang ke JB untuk mengambil Uteh kami yang tinggal di JB semenjak kami beraya di Pulau Pangkor aritu lagi. Kesian Uteh,kami beraya dia kena tinggal dengan jiran abah saya pula. Uuuhuhuu.. Yang bestnya,Uteh dah dapat kawan baru dekat JB nun. Kucing adik saya,namanya Lucy.. Eehehhee.. Mula2 si Uteh nie sombong semacam jer adik saya cerita,tapi sekarang jangan tak tahu,bebudak bulu nie dah jadi kawan baik yer.. Ala2 BFF gitu… Aahahhaaa

Dunia Kami
Read the rest of this entry »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
%d bloggers like this: