Pesta Flora Putrajaya 2013

Jul 5th, 2013 by Man in Dunia Kami

Assalamualaikum semua..

Oklah, baru-baru ni saya dan isteri berkesempatan untuk berkunjung ke Pesta Flora Putrajaya 2013.. Kali terakhir saya dan isteri pergi pada tahun 2011. 2012 tak dapat pergi almaklumlah sebab dekat Johor waktu tu.. Saya dan isteri pergi pun waktu hari terakhir iaitu hari Ahad. Manusia jangan katalah, memang ramai.. Sempat lah juga ambik gambar sebarang dua..  Banyak betul bunya dan kebanyakannya bunga orkid. Kalau nak tengok, tekan slideshow kat bawah ni yer.. adalah dalam 150 gambor.. hehehehe

duniakami's Pesta Flora Putrajaya 2013 album on Photobucket

Sebelum nak balik, sempat juga lah Cik Akak pow suh belikan bunga kat bawah ni.. huhuuhh

Pesta Flora Putrajaya 2013

Pesta Flora Putrajaya 2013

Pesta Flora Putrajaya 2013

Pesta Flora Putrajaya 2013

Nak tunggu Pesta Flora Putrajaya 2014 lak…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments

 

CommentLuv badge

%d bloggers like this: