Mainan baru Uteh

Jan 9th, 2012 by Man in Uteh the Cat

Assalamualaikum semua..

Semalam, saya dan isteri pergi ke Jusco AU2. Almaklumlah, cari barang basah. Pusing punya pusing, terjumpa pula aksesori yang sesuai untuk Uteh. Almaklumlah, Uteh masih berpantang sebab lalok. ehehehe

Jadi inilah mainannya..


Photobucket
Penyikat dan bola mainan.. heheheh
PhotobucketSikat kucing ni elok untuk buang bulu mati dan juga melurus bulu kucing dari kusut. Selain daripada itu, boleh mengeratkan hubungan antara kucing dan tuannya..

Photobucket
bola mainan ni sebenarnya kegemaran Uteh..

Photobucket
Dia dah suka dah…

Photobucket
dah mula nak main..

Photobucket
dah gigit dah pun… Tak letak lagi kat bawah, baru bukak plastik jer tu dan terus hulur kat dia…

Photobucket
akhirnya tercabut dah bulunya… huhuhuuh

Photobucket
Dia taknak lepas dah…

Photobucket
Ni lak penyikat bulu.. Uteh memang suka betul time kena sikat ni. Diam jer dia…

Jumlah kecederaan kekal, RM4.90 untuk bola dan RM17.80 untuk penyikat.. huhuhuh.. Takpalah Uteh yer, doakan kami murah rezeki yer.. 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments

 

CommentLuv badge

%d bloggers like this: