~Lambatnya nak 3hb Februari~~

Jan 29th, 2011 by admin in Dunia Kami

Semalam lepas mahgrib telefon adik…sajer tanya kabar dia,abah,kerol n m.cik kat jay bee nun.. Eehehheee.. Alhamdulillah diaorg semua sehat-sehat jer… Sebenarnya Tahniah juga buat adik,sebabnya dia sekarang dah jadi tenaga pengajar kat YPJ. Alhamdulillah rezeki dia.. :).. Bangga abah aku.. Eehehhee…dan aku pun bangga juga ada adik macam dia.. Lama juga bergosip dengan adik semalam…iyerlah lama tak jumpa kan.. 3hb 2 nie kita jumpa yer.. Rindu kat diaorang semua… šŸ™

Tetapi apa pula kaitan nya dengan 3hb 2 nie ek… šŸ˜€ .. Jeng jeng jennngggg…Kitaorang ada family trip ke Terengganu.. Yahooooo ya beda bedu.. Aahahahaa.. Terengganu…tunggu kedatangan kami yer.. ;).. Sajer nak bawa abah jejalan ke Terengganu…kebetulan dia nak pergi rumah anak/budak yang arwah mak pernah jaga dulu (irah n adik2 nya) ehehhee.. Abah rindu agaknya kat bebudak tu..asyik sebut-sebut nama bebudak tu jer. InsyaALLAH takdr aral apa-apa,sampailah kami ke sana nanti.. Tak sabarnya… Eehehee.. Laalalallalaaa.. šŸ˜‰

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Comments

 

CommentLuv badge

%d bloggers like this: