Aidilfitri di Penghujung Syawal 1432 Hijrah

Sep 29th, 2011 by Yanna in Cik Akak, Dunia Kami

Bertemu kita lagi. πŸ˜‰ Hujung minggu yang baru lepas nie kami sempat pulang ke JB untuk mengambil Uteh kami yang tinggal di JB semenjak kami beraya di Pulau Pangkor aritu lagi. Kesian Uteh,kami beraya dia kena tinggal dengan jiran abah saya pula. Uuuhuhuu.. Yang bestnya,Uteh dah dapat kawan baru dekat JB nun. Kucing adik saya,namanya Lucy.. Eehehhee.. Mula2 si Uteh nie sombong semacam jer adik saya cerita,tapi sekarang jangan tak tahu,bebudak bulu nie dah jadi kawan baik yer.. Ala2 BFF gitu… Aahahhaaa

Dunia Kami
Dunia Kami
Dunia Kami

Dunia Kami

Dunia Kami

Bertolak balik JB lepas kerja hari jumaat tu. Dalam pada jadi or tidak balik JB tu,sempat juga saya SMS kawan2 yang berada di JB untuk datang ke rumah Abah saya sabtu lepas magrib. Sajer saya nak menjamu kawan2 sedikit.. Eehehee.. Al-maklumlah lama tak jumpa diaorg dan kebetulan raya tak habis lagikan.. Tapi kalau dah habis pun apa salahnya menjamu kawan2.. πŸ˜‰ Yang tak sempat saya jemput tu,minta maaf sangat2 yer.. Semuanya bukan dalam perancangan saya pun benarnya nie. InsyaALLAH panjang umur dan ada rezeki dapatlah kita jumpa serta kumpul reramai lagi yer.. Dah macam mini reunion pun ada juga aritu.. πŸ˜‰ Jangan tak tahu,ada dikalangan kawan2 yang datang aritu,telah berbelas tahun kami tak jumpa pun. Kami dapat jejak semula pun dalam FB…Nasiblah ada FB..Dah macam “jejak kasih” pun ada jugalah kan.. Eeheheheee


Dunia Kami
Dunia Kami

Dunia Kami

 

Walaupun penat,tapi seronok sangat2 dapat berjumpa dengan kawan2 masa sekolah dulu. πŸ˜‰ .. Bila dah berjumpa tu,macam2 cerita masa zaman sekolah dulu pun keluarlah sehingga lah cerita pasal kehidupan sekarang nie.. Emmm…lupa pula nak cerita pasal juadahnya.. Eehehhee.. Alahhh simple jer,Bihun Soto & Laksa Johor serta kuih raya yang masih ada sikit2 lagi.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dengan izin NYA… Pagi sabtu tu,sempatlah juga kami beraya ke rumah tok2 sedara saya dan mak2 sedara saya.

Dunia Kami

Dunia Kami

Dunia Kami

Dunia Kami

Dunia Kami

Dunia Kami

 

Ahadnya pula lebih kurang pukul 12pm macam tu kami bertolak ke Melaka pula,rumah mertua saya. πŸ˜‰ .. Tidurlah semalam di rumah mertua serta dapatlah emak mertua saya melepaskan rindunya dekat hubby saya tu.. Eeheheee.. Al-Maklumlah hubby saya sekarang nie kan busy yang teramat sangat. Isnin barulah kami pulang ke Ampang.. Kebetulan kami ambil cuti isnin tu semata2 hendak habiskan raya nie. Alhamdulillah Syawal pun telah melabuhkan tirainya,moga2 kita semua dapatlah berjumpa dengan Syawal yang akan datang.

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments

 

CommentLuv badge

%d bloggers like this: